מה להכין לקמפינג חורפי עם החבר'ה?

אתה והחבר'ה רוצים לבלות סופ"ש אתגרי בצפון? מסלול הליכה או שניים? טיול רנג'רים ולינה בקמפינג נשמע בהחלט טוב, אבל מישהו צריך לארגן את כל זה. איך עושים את זה?

ראשית כל, מי מגיע?
קודם כל בררו מי מהחברים שלכם יצטרף לטיול והאם אתם הולכים על סופ"ש בנים או שגם בנות הזוג ישמחו להצטרף. אם אתם חבורה גדולה, תנסו למצוא קמפינג קטן שיוכל להכיל רק את החבורה שלכם. מקום רק לעצמכם, זה בונוס נהדר. עונת החורף היא לא עונה מבוקשת, ולכן תוכלו למצוא מקום די בקלות. 


פעילויות ואטרקציות:
בכל חבורה יש מישהו שאוהב מסלולי טיול אטרקטיביים וזה הצד החזק שלו. מצאו מי בחבורה שלכם יכול לקחת על עצמו את האחריות לתכנון הטיולים והזמנת אטרקציות. זכרו שאתם מעוניינים באטרקציות וטיולים בקרבת הקמפינג שבחרתם. 


ציוד לינה:
אם אתם אוהבים טיולי טבע, אז בבטח יש לכם אוהל מרווח ומזרון טוב שבטח היה אתכם בטיול או שניים. בדקו האם החברים שלכם מצויידים באותה מידה, ואם לא, בדקו אם אתם יכולים לעזור להם עם השלמת הציוד. אם אתם יוצאים לקמפינג בעונת החורף או עונת המעבר, דאגו להביא כיסוי לגשם לאוהל שלכם, ובגדים חמים ללילה, כי הטמפרטורות משתנות מאוד בין היום ללילה.

אוכל ומשקאות:
לכאורה החלק החשוב בסופ"ש חברים זה הבילוי המשותף, אבל אוכל טוב חשוב לא פחות. החליטו האם אתם מעוניינים לעשות "על האש" בערב, והאם יש מקום יעודי לכך בקמפינג שבחרתם. אם אתם קרניברים אז חשוב להצטייד לא רק במנגל ובשר איכותי אלא גם באלכוהול טוב שיתאים לבשר. יין אדום יבש יתאים במיוחד לבשר. אם אתם רוצים להתחמם ליד המדורה, לכו על סנגריה חמה. המתכון פשוט מאוד וכולל יין אדום יבש ותבלינים שמבושלים בסיר על האש, ואליהם מוסיפים פירות שאתם אוהבים.
מה יכול להיות טוב יותר מלשבת סביב המדורה עם כוס יין חמה בניחוח תבלינים, אחרי יום עמוס באטרקציות.

אל תשכחו שאתם צריכים לדאוג גם לארוחת בוקר, אז אל תשכחו לארוז את הפינג'ן לקפה של הבוקר וכמה חטיפי אנרגיה שיתנו לכם את האנרגיה להתחיל את היום.

מוגש כשירות מאת חנות משקאות דון אנטון